24.8.05

Telefónica

Els meus pares no tenen telèfon des de dijous de la setmana passada. No és la primera vegada que s'espatlla. A l'Estartit passa molt sovint i en alguns casos han arribat a estar 10 dies sense el ditxós aparell. Quan truques a avaries de telefónica sempre et surt algú que cobra per ser molt amable, fer-te la pilota i dir-te que intentarà accelerar totes les gestions però que no és responsable. D'això ja en soc conscient però com que no em despenja el telèfon l'incompetent directament responsable de la tardança, no em queda altre remei que posar-me bordes amb qui puc. Si sabés el telèfon del director de Telefónica a Girona ja no trucaria al telèfon d'atenció, no us preocupeu. Segurament amb una trucada a les 4 de la matinada n'hi hauria prou perquè me l'arreglessin a la primera. Segurament també m'estalviaria aquella consideració estúpida que em fan sempre... "hauria de trucar la persona afectada directament per l'avaria, ehhhh?" Sempre li responc el mateix. "Quan li arreglin el telèfon trucarà personalment per felicitar-lo". Pandilla d'incompetents!

No hay comentarios: