25.4.05

Pronto Atrapapolvo

Que les dones han estat maltractades per la publicitat és una cosa que ja sabíem. No només són utilitzades com a objecte sinó també com a subjecte estúpid. Qui no recorda algun anunci on un home explica condescendentment a una dona com ho pot fer per netejar millor i més còmode per ser més feliç…generalment amb un producte nou que, evidentment, només la ment de l'home pot desenvolupar. Però els creatius que ha contractat l’empresa Pronto (Johnson's?) per llançar un producte que es diu Atrapapolvo s’han superat. Fa més o menys així: una dona neteja una estanteria amb molta pols (com si al pis hi hagués estat vivint durant 2 mesos un home sol, posem per cas) mentre una veu en off pregunta si no ha tingut mai la sensació que el que està fent és moure la pols d’un lloc a l’altre; aquesta pregunta es referma amb un gest de disgust de la dona netejadora i un simulacre d’esternut (s’escriu així?) d’un gos que observa l’escena… i és aquí on es consuma el gran insult. És el gos qui li proporciona un producte que es diu Pronto Atrapapolvo!!! El gos en sap més que la dona!!! I la dona, agraïda per aquesta transmissió de coneixement de la seva mascota acaba l’anunci movent el mànec d’una espècie de mopa com si remenés la cua!!! Qui superarà el gos?

1 comentario:

T.J.Sallirt dijo...

Si has tornat per penjar post com aquest.... docns benvingut. Genial.