25.2.16

El Petit Príncep

Hola, segur que molts de vosaltres coneixeu el Petit Príncep, dons jo també el conec.ja fa uns cuants dies. Els nens i nenes de Cicle mitja (CM) l'estem estudiant.
Fem cançons i estem fent un lapbook (una especie de llibre amb poques pagines  que explica coses que estem estudiant i l'estem fent nosaltres) ens quedara super bé!!!!!Ho fem a català. Jo e fet un dibuix, no es totalment igual però si sembla bastant.
El Petit Príncep viatja a set planetes on hi viuen uns personatges llestos, alguns presumits, dolents, dels que se'n aprenen moltes coses,tots son sorprenents,  però sobretot son divertidíssims.Si no leu llegit... US EL RECOMANO!!!!

  

2 comentarios:

Anónimo dijo...

molt bé pel dibuix, em sembla recordar al que té el llibre a la portada.Ja m.ensenyaras que es aixo del lapbook.
Que disfrutis llegin El petit princep, i d´altres que estic segura que ho farásm
Posat bona ¡¡¡¡ petons
L´avia

Anónimo dijo...

gracies ja el vasig llegir i em va agradar molt



lola