9.9.15

El meu despatx

Ara ja m'he fet gran i tinc un despatx. Allà i faré els deures i dibuixaré, etc... Allà hi ha una taula blanca, una cadira verda i de rodes i és tova, i a sobre de la taula una placa de plàstic per no tacar la taula.Ara que ve el cole ens posaran molts de deures i al meu despatx els faré tots o casi tots. Ara faré tercer i ens posaran molts de deures. Jo encara no tinc ordinador i aixo ho estic fent des del de casa però el papa m'ha dit que d'aquí a un temps em passarà el seu portàtil.

P.D. AQUEST ÉS EL PRIMER POST QUE HA PUBLICAT LA LOLA!!!!!!!!

2 comentarios:

Siscu Domingo dijo...

que disfrutis molt de aquesta taula.´
Ha quedat molt maca, sobre tot ara que está arreglada, que puguis fer molts deures i escriure i llegar i pintar !!.
petonets

els avis

Lola Muxach dijo...

Veig que has llegit el blog. Doncs n'hem publicat un altre.